Kenapa Awak Nampak Size Buah D4da Saya ke? - Felixia Yeap

Model Sensasi yang sebelum ni pernah mengemparkan masyarakat malaysia dengan pengislaman beliau iaitu Felixia Yeap atau nama Islamnya Raisyyah Rania Yeap tidak berapa suka komen segelintir peminat disebakan sekeping foto yang dikongsi beliau di laman Media Sosial Facebook.

Foto itu pula dirakam untuk sesi fotografi bagi sebuah majalah Muslimah. dan melalui kenyataan gambar tersebut dirakam tahun lalu semasa penghijrahan beliau memeluk Islam


Meskipun sudah berhijab kecantikan Raisyyah Rania Yeap model antrabangsa masih terselah dan ramai memuji kecantikan beliau dan nampak manis ketika berhijab

Walaubagaimanapun dalam kebanyakkan memuji Raisyyah Rania Yeap ads segelintir peminat mengkritik cara pemakaian beliau dengan kenyataan "alangkah comel kalau labuh sikit tudung tu"



Dengan kenyatan tersebut Felixia membalas komen peminat berkenaan "Kenapa awak nampak size buah d4d4 saya ke kat situ. tidak bukan. Tudung adalah untuk menutup dada selain daripada rambut supaya tidak nampak bentuk atau sizenya. Jadi dalam gambar ini fungsi tudung sudah tercapai ok"

Selain daripada itu ada komen dari peminat mengatakan "Mungkin nak tudung labuh sampai lantai baru betul kot"

Bagi kami kenyataan balas Raisyyah Rania Yeap agak ringkas dan padat.Juga bermanfaat.

dan tudung yang dipakai oleh Raisyyah Rania Yeap agak labuh dan sesuai bagi seorang muslimah..
0 Komentar untuk "Kenapa Awak Nampak Size Buah D4da Saya ke? - Felixia Yeap"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info