Jangan Terkejut Lihat Makanan Segera Yang Di Pesan Wanita Ini

Seorang wanita bernama Selena Alvaros dari San Jose, California tekejut selepas menerima makanan segera yang di pesannya Domino’s Buffalo wings. Selepas dia membuka kotak itu dan melihat ada sesuatu yang lain dan bukannya makanan segera seperti yang di pesan beliau.

Alangah tekejutnya beliau melihat di dalam kotak tersebut terdapat $5,000 dalam bentuk wang tunai.

Tetapi Salena alvaros melakukan satu-satunya perkara yang perlu dilakukannya dalam situasi ini -beliau kembali wang tersebut. Beliau berkata, "Apabila saya membuka kotak ini, saya berfikir mungkin mereka tersalah letak. Saya juga adalah seorang pengurus, dan saya juga melakukan penyimpanan. Jadi saya menganggap ianya simpanan mereka. "" Saya tidak boleh menyimpannya, ia adalah jumlah yang wang besar. Ianya hampir 5000 dolar. "

Di atas kejujuran beliau, Domino’s telah memberikan pizza percuma selama setahun kepada beliau.

0 Komentar untuk "Jangan Terkejut Lihat Makanan Segera Yang Di Pesan Wanita Ini"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info