PANAS!!! Perompak Tak Jadi Rogol Gadis INI Kerana Jatuh Cinta !!

Bandar Baharu : Seorang penjenayah yang tiba-tiba ‘jatuh cinta’ terhadap mangsanya seorang gadis umur 23 tahun dan bukan hanya menghalang rakannya daripada mencabul atau merogol wanita diminati itu, malah menawarkan diri untuk menjadi kekasih wanita itu.
kejadian jam 3.30 petang di Kampung Permatang Pasir di sini, suspek bersama tiga rakannya pecah masuk rumah mangsa sebelum mengepung wanita itu di dalam bilik tidurnya, Malah menawarkan diri untuk menjadi kekasih wanita itu. Manakala tiga lagi ahli keluarga mangsa diikat sebelum diletakkan di bilik lain.


Mangsa dikenali sebagai syima berkata, dia terjaga dari tidur cuba menjerit apabila menyedari tiga suspek yang memakai topeng masuk dalam bilik berdiri di atas katilnya, namun gagal kerana seorang daripada perompak itu menekup mulutnya dengan tangan.
Ketika saya diarahkan berbaring dalam keadaan telentang sambil mulut ditutup, seorang lagi perompak cuba mengambil kesempatan mencabul saya.

Namun, tindakan itu dihalang oleh perompak ketiga yang memberi amaran akan memukul rakannya, jika saya diapa-apakan dan mengarahkan saya menyerahkan semua wang dan barang kemas yang disimpan.

Selepas itu dia memerhatikan saya di beberapa majlis dan mengajak saya berbual-bual dan memberitahu. Kemudian dia menawarkan diri menjadi kekasih selain melarang perompak lain mengambil komputer riba saya selepas saya merayu,” katanya ketika ditemui, di sini, semalam.
0 Komentar untuk "PANAS!!! Perompak Tak Jadi Rogol Gadis INI Kerana Jatuh Cinta !!"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info