MASYALLAH!!.. Kisah benar pasangan kekasih melekat setelah berzina dengan bini orang

Ini sebuah kisah nyata yang terjadi disebuah negara di Afrika, sepasang pasangan zina melakukan zina didalam sebuah bilik. Entah kenapa pasangan zina ini mengalami kejadian tragis di mana selepas mereka selesai melakukan hubungan badan dan merancang untuk menyudahinya ternyata zakar yang sudah terbenam didalam kemaluan wanita tersebut seolah-olah melekat didalam lubang senggama sang wanita dan menyebabkannya tidak dapat dicabut. Jadilah keduanya saling tindih dan bingung apa yang harus dilakukan.
Merasa tidak boleh berbuat apa-apa, akhirnya mereka berteriak minta tolong kepada warga dan warga menemuinya berada dalam sebuah bilik tanpa mengenakan busana dalam kedudukan melakukan hubungan badan. Keduanya kelihatan tidak berdaya dan terlihat bingung tanpa tahu apa yang perlu dilakukan dengan kejadian yang menimpanya selain menanggung perasaan malu yang teramat sangat.
Berita tentang kejadian tersebut dengan cepat merebak ke masyarakat dan masyarakatpun berbondong-bondong datang untuk menyaksikan kejadian aneh tersebut. Seperti apa kejadian aneh ini berlaku? berikut ini videonya yang sempat diupload di laman Youtube:
0 Komentar untuk "MASYALLAH!!.. Kisah benar pasangan kekasih melekat setelah berzina dengan bini orang"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info