Pasangan Curang Ditemui Mati Melekat !!




Sepasang kekasih yang di dakwa pasangan curang di temukan maut ketika berhubungan intim.
Tidak hanya perselingkuhan yang mecemarkan nama baik kampung Talang daerah sumatera barat, tapi kedua mayat juga ditemukan dengan sangat mengaibkan.
Mangsa Lelaki Yn (bukan nama sebenar) 35 bersama pasangannya Syarif Hidayatulah 26 ibu beranak satu ditemukan maut dengan tubuh masih menyatu (melakat)
Kedua mayat berkenan ditemukan pertama kali oleh Ibran Isnin 06.03.2017 lalu ketika hendak menghantar jemputan kahwin kerumah YN.
Ibran berkata,sebelum dia menemukan kedua mangsa dia terlebih dahulu mengetuk pintu rumah mangsa.
Diluar rumah mangsa terdapat dua motorsikal,curiga dengan hal tersebut Ibran kemudian mengintai dari tingkap dan melihat kedua mangsa tapi tidak jelas.
Setelah lama memanggil tiada jawaban dari dalam rumah,Ibran pun memanggil rakannya Rizal yang berkebetulan lalu di situ.
Mereka kemudian memecah masuk kedalam rumah dan terkejut melihat dua mayat menyatu dalam keadaan bogel di ruang tamu rumah berkenan.
Kedua lelaki berkenan memaklumkan kejadian kepada ketua kampung sebelum membuat laporan polis.
Pihak polis Talang Doni susanto ketika dihubungi pemberita membenarkan adanya penemuan mayat melekat di kampung talang barat,”Memang benar kami menerima laporan dari warga ada pasangan selingkuh yang ditemukan maut di rumah sewa,namun masih belum diketahui dengan jelas punca sebenar kedua pasangan itu meninggal katanya.
Bagaimanapun kedua mangsa yang dalam keadaan menyatu dan bogel terpaksa dibawa kehospital untuk di pisahkan.tambahnya lagi. – Eberita

0 Komentar untuk "Pasangan Curang Ditemui Mati Melekat !!"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info