Pelajar 15 Tahun Hamilkan Guru Sendiri Dirakam Telefon Bimbit Seorang Pelajar




Seorang guru di Texas, Amerika Serikat, akhirnya dinyatakan positif hamil setelah berhubungan seks dengan muridnya yang masih berusia 15 tahun.

Satu rakaman video yang pada asalnya dikeluarkan pada platform media sosial menunjukkan seorang guru kolej mengadakan hubungan seks dengan seorang pelajar di atas sebuah tangga.

Video, perbuatan mereka telah dirakamkan pada sebuah telefon bimbit seorang pelajar. Pada video yang ditunjukkan, pelajar tersebut telah merakamkan guru tersebut sedang melakukkan seks dengan pelajar tersebut.


Guru perempuan itu yang di lihat sedang berbaring di atas lantai atau podium di atas ruang kaasan tersebut.

Menurut LiveLeak, guru itu kini disiasat kerana melanggar kod etika dan akan dikenakan tindakan buang sekolah selepas ini.

Namun, menurut pelajar lelaki itu, mereka pernah melakukan perbuatan itu di dalam kereta. Vera mencium muridnya itu berulang kali. Padahal, awalnya ia hendak menurunkan pelajar itu di halte bus sekolah.

Pada hari yang lain, ketika orang tua murid itu sedang tidak di rumah, ia melakukan hubungan seks dengan murid itu.

Komunikasi mereka menjadi semakin lancar setelah Vera memberikan nomor telepon bimbitnya kepada muridnya melalui media sosial Instagram.

Sejak itu, kata polisi Texas, mereka berhubungan hampir setiap hari sehingga akhirnya Vera pun hamil. Vera mengaku telah memiliki hubungan khusus dengan murid laki-laki remaja sejak September tahun lalu.

Perbuatan mereka itu terbongkar selepas laki-laki itu tidak hadir di kelas dan Vera, sang guru bahasa Inggris itu mengirim pesan kepadanya melalui Instagram.

Dalam dokumen di pengadilan Houston disebutkan, Vera memberi nomor telepon kepada muridnya itu. Hubungan pun berkembang hingga mereka berhubungan seks hampir setiap hari.


Pasangan ini tampaknya tidak berusaha untuk menyembunyikan perselingkuhan mereka. Orangtua murid pun memberikan sokongan penuh dengan mengatakan “gembira dengan (kehadiran) bayi”.

Salah satu murid mengatakan kepada situs berita Eyewitness, “Dia suka meremas pantat guru dan semua melihatnya. Lalu mereka mempergunjingkannya.”

Seorang juru bicara sekolah mengatakan, “Ketika tuduhan itu dibuat pada April lalu, guru itu segera dipecat dari sekolah dan dikenakan cuti administratif.”

Vera sekarang menghadapi tuduhan pelecehan seks terhadap anak. Namun, polis tidak dapat menemukan bukti yang dapat dijadikan alasan untuk menangkapnya.
0 Komentar untuk "Pelajar 15 Tahun Hamilkan Guru Sendiri Dirakam Telefon Bimbit Seorang Pelajar"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info