Pelajar Malaysia 'Serah Diri' Kepada Laki Arab Dirakam Semasa Berada Di Mesir


Satu rakaman video menunjukkan, seorang pelajar wanita yang mengambil satu jurusan di sebuah kolej telah melakukkan satu hal yang boleh menjatuhkan nama seorang wanita.

Rakaman yang di muat naik di laman sosial itu telah dirakamkan oleh salah seorang pelajar yang belajar di kolej yang sama.

Menurut apa yang ditulis oleh lelaki itu, wanita tersebut merupakan salah seorang pelajar yang berasal daripada Malaysia dan telah tinggal di situ hampir 4 bulan.

Selepas dimuat naik video ini di laman sosial, rata-rata natizen mengutuk perbuatan wanita dan teman lelakinya itu, apatah lagi wanita itu mengenakan tudung.

Rakaman itu menunjukkan, pelajar wanita itu bersama seorang lelaki yang di percayai teman lelakinya itu melakukkan hal yang tidak senonoh di kawasan berhampiran kolej tersebut.

Dengan memakai tudung seharusnya pelajar ini tidak patut membuat perkara yang demikian, apatah lagi beliau juga seorang pelajar yang belajar di sebuah kolej yang terkemuka.

Namun, setelah beberapa hari video ini menjadi viral di laman sosial, pelajar wanita ini telah pun dikenakkan tindakan oleh pihak kolej tersebut.



Video tersebut tidak dapat kami paparkan disini, jadi jika anda mahu menontonya anda boleh lihat rakaman video tersebut disini :

(LINK VIDEO DISINI)
0 Komentar untuk "Pelajar Malaysia 'Serah Diri' Kepada Laki Arab Dirakam Semasa Berada Di Mesir"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info