ARTIS KANTOI SEDANG BERSEDAP DI HOTEL


Gambar Hiasan 

RAKAMAN PENUH VIDEO ARTIS KANTOI SEDANG BERSEDAP DI HOTEL TERSEBAR - Seorang artis mengaku sengaja mengajak teman lelakinya masuk ke rumah pada pukul 3 pagi untuk singgah minum air kerana mahu ditangkap khalwat. Artis ini memberitahu kami di satu perbualan telefon semalam, tindakannya itu kerana dia dan teman lelakinya tak mampu untuk berkahwin akibat masalah kewangan.

Secara logiknya, takkanlah teman lelaki saya haus sangat sampai kena jugak masuk rumah saya pukul 3 pagi. Lagipun, 7 Eleven kan ada. Tapi saya ajak jugak, mana tahu JAIS datang tangkap kami. Dah bertahun jugaklah teman lelaki saya datang minum air pukul tiga pagi. Hari ini kami bernasib baik, memang JAIS datang. Jadi dah alang-alang tu, saya ajaklah JAIS minum-minum sekali. Serba-salah pulak mereka.

Saya tak mampu berkahwin di Carcosa Seri Negara macam Che Ta.. Jadi, ini saja cara kami.

Artis yang dirahsiakan namanya ini kerap kali berlakon sebagai pelakon tambahan filem Razak Maidin. Dia sangat meminati dunia lakonan kerana inginkan populariti dan kaya dengan segera. Namun nasib tidak menyebelahinya kerana bukan saja dapat gaji ciput, malahan watak yang diberikan (kebanyakannya watak wanita sedang melintas jalan bersama anak kecil) juga tidak setimpal dengan bakat yang ada padanya.

Sementara itu, seorang pelakon sendu yang lain, Puteri Mardiana juga turut ditangkap khalwat baru-baru ini. Modus operandi yang sama, Puteri Mardiana dan teman lelakinya Shahrizam Abdullah memilih pukul 3 pagi untuk minum-minum di kediaman pelakon ini, sebelum ditangkap oleh JAIS.AWAK BERLAKON CERITA APA? TAK PERNAH NAMPAK PUN?

Putri Mardiana turut memaklumkan yang dirinya memang sudah merancang untuk berkahwin dengan Ejump yang merupakan suami orang. Untuk makluman, Putri Mardiana sering menemani Ejump menghadiri prosiding kes penceraiannya. Hari ini, kes tersebut telah selesai dan Ejump sudah melafazkan cerai terhadap isterinya. Susulan itu, Putri Mardiana dan Ejump merancang untuk berkahwin tahun hadapan.

Putri Mardiana mendakwa, semasa kejadian, dia dan Ejump tidak berbuat apa-apa selain dari minum kerana teman lelakinya haus. Sebagai tuan rumah yang berbudi bahasa, Putri Mardiana tidak lupa menjemput JAIS untuk minum bersama-sama.

Namun apa yang lebih memanaskan keadaan, seorang lelaki mengaku bekas teman lelaki Putri Mardiana telah membuat komentar di laman Facebook Astro Gempak.
0 Komentar untuk "ARTIS KANTOI SEDANG BERSEDAP DI HOTEL"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info