Fitnah!! Foto bogel gadis jual Nasi Lemak Anak Dara jadi viral?

Fitnah!! Foto bogel gadis jual Nasi Lemak Anak Dara jadi viral?
Tambah kapsyen
POPULARITI yang dikecapi penjual Nasi Lemak Anak Dara membuatkan ada yang ‘busuk hati’ mengambil peluang menyebarkan gambar separuh bogel yang didakwa miliknya.

Siti Hajjar Ahmad bagaimanapun tidak cepat melatah, dan menafikan foto seorang wanita separuh bogel meniarap di sofa itu adalah dirinya.


(Video) 'Buah dada diramas, kemaluan saya juga dijolok kasar di dalam kolam itu...'


Gambar wanita separuh bogel itu diterima Siti Hajjar dari seorang lelaki yang tidak dikenali menerusi aplikasi mesej WhatsApp.

Dalam pada itu, Siti Hajjar turut menyifatkan tuduhan itu sebagai fitnah yang mahu menjatuhkan perniagaanya.
“Tolonglah saya tidak pernah berpakaian macam itu dan tidak pernah ambil gambar macam itu. Emak dan arwah abah saya ajar saya dengan elok.

“Saya minta tolong sangat, janganlah sebar benda yang salah. Hendak jatuhkan seseorang itu senang kalau guna dengan cara teknik kotor,” tulisnya di Facebook.

Menerusi mesej WhatsApps yang diterima gadis dari Sungai Petani, Kedah ini, si pengirim mendakwa mahu berkawan dengannya dan menuntut kepastian gambar tersebut.
Terdahulu, Siti Hajjar, menjadi viral di media sosial selepas gerai nasi lemaknya disaman RM300 oleh Majlis Bandaraya Shah Alam kerana tidak memiliki lesen perniagaan.

Populariti semakin melonjak apabila Menteri Besar Selangor, Datuk Azmin Ali turut membuat lawatan ke gerai nasi lemaknya untuk menyerahkan borang permohonan lesen.
0 Komentar untuk "Fitnah!! Foto bogel gadis jual Nasi Lemak Anak Dara jadi viral?"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info