Padah Tersilap Memilih Pakaian Ketika Berlakon, Artis Wanita Ini Dikecam Natizen

Kancing Kemeja 'Tercabut' Akibat Tidak Dapat Menahan Saiz Payudara Model Ini


Seorang pelakon wanita terkenal Indonesia Dewi Perssik telah menimbulkan satu kontoversi apabila dia dikecam natizen selepas melakonkan satu adegan yang agak melampau didalam sebuah filem.


Filem yang berjudul Pacar Hantu Perawan ini merupakan satu kisah mengenai Vicky (Vicky Vette), Mandy (Dewi Perssik), dan Misa (Misa Campo), adalah kakak beradik sekandung.

Suatu hari Mandy yang sedang pergi berwisata dengan sahabat sekaligus managernya Joyce (Natha Narita), dan pacarnya Alex (Rafi Cinoun), ke sebuah hutan yang menyeramkan. Tempat itu dijuluki “Hutan Jodoh”, karena memiliki pancuran yang konon bisa memperekat jodoh.

Siapa yang pernah mandi di pancuran air itu akan cepat mendapat jodoh. Joyce sendiri merasa menemukan Alex setelah melakukan ritual mandi di tempat itu.

(LINK VIDEO DISINI)

Mandy tidak percaya hal-hal takhyul seperti itu. Ia pun mandi di pancuran itu tanpa pretensi ritual mencari jodoh. Tapi, ketika mengitari hutan sekitar tempat mereka camping, Mandy ketemu dan berkenalan dengan Romy (Jonathan Frizzy). Mereka saling terpikat dan jatuh cinta.

Didalam adegan tersebut, Dewi Persik dilihat memakai pakaian mandi yang agak jarang sekali hingga menampakkan dengan jelas bentuk payudaranya itu.


Hal itu telah membuatkan ramai Natizen yang menonton filem tersebut mengecam akan tindakan yang dilakukannya. Walaubagaimanapun, menurut Dewi, dia hanya melakukan hal tersebut atas arahan daripada pengarah filem itu.

Namun apa yang pasti, filem tersebut tidak sesuai untuk ditonton oleh golongan yang dibawah 18 tahun apatah lagi untuk ditonton oleh seisi keluarga.

Kancing Kemeja 'Tercabut' Akibat Tidak Dapat Menahan Saiz Payudara Model Ini

0 Komentar untuk "Padah Tersilap Memilih Pakaian Ketika Berlakon, Artis Wanita Ini Dikecam Natizen"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info