Video :Netizen Kongsikan Port Zina Pasangan Remaja Paling Popular Di Pasir Gudang !!

disaat-saat Malsysia dilanda masalah kegawatan ekonomi yang kian meruncing manakala pihak pemimpin sibuk dengan kepentingan politik masing-masing golongan remaja masih leka membuat maksiat demi meuaskan nafsu serakah mereka

Tengah Syok Bogel, Terkejut Besar Aku Bila Tengok Depat Pintu Ada ..!!


berikut perkongsian daripada page perkongsian info
salam admin.. Sy ade info tmpt yg salu bdk2 wat tmpt nafsu mereka bley x admin viral kn supaye xde ade lg yg dtng utk melempiaskn nafsu mereka..taman bukit layang2 pasir gudang johor bahru .. ni video nya.
Sebelum itu ini kisah yang berlaku kepada seorang gadis kerana berzina akhirnya ditinggalkan teman lelaki ikuti perkongsian dibawah.

Bangga R#g0l Gadis Remaja 14 Tahun, Geng Lelaki Ini Selamba Upload 2 Foto Di Internet Untuk Tontonan Netizen


Kepada kaum lelaki bayangkan jika anda lakukan perkara ini kepada pasangan anda cuba bayangkan jika adik perempuan anda dilakukan sebegini jadi apa yang anda buat pasti akan berlaku kepada keluarga anda juga
“Saya sedang mengandung lapan bulan. Saya perlukan tempat untuk bersalin. Ibu dan bapa dia tahu anak dalam perut saya adalah anak dia. Saya pernah tidur dengan dia di rumah dia.

Video Pasangan Di Cekup Khalwat Dan Si Penangkap Ambil Kesempatan Terhadap Wanita Tersebut #Kelantan


Ketika itu ibu dan bapa dia tidak berkata apa-apa. Sekarang mereka mendakwa, entah anak dalam perut ini anak jantan mana. Saya tidak mahu buat laporan polis kerana kasihankan dia.
Dia sedang menjalani latihan (badan beruniform).Malah pegawai di situ beritahu, tak payahlah report, kasihan dia. Nanti saya hantar awak ke JKM. Dia orang ada tempat bersalin”
Diantara sedutan laporan yang dibuat kepada agensi berkenaan. Masalah pembuangan bayi samada di kalangan remaja atau orang dewasa bukanlah sesuatu yang perlu disimpatikan. Lain pula kata sesetengah ahli NGO. Ggolongan yang membuang atau memusnahkan bayi adalah mereka yang memerlukan perhatian.

Lagi AKSI Pasangan Cover Memori Berkasih SMULE Sambil TUTTTT Bikin KECOH!!


“Perhatian” ini diandaikan dan di sinonimkan NGO sebagai ‘masih ada yang menyanyang”. Suatu andaian atau kiasan yang tidak masuk akal.
0 Komentar untuk "Video :Netizen Kongsikan Port Zina Pasangan Remaja Paling Popular Di Pasir Gudang !!"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info