Cara Menaikkan Nafsu Seks Suami Dan Isteri (3 Gambar)

Ini merupakan 11 teknik atau tips untuk menaikkan nafsu seks suami dan isteri.  Semoga ada manfaatnya kepada anda sama ada sebagai seorang suami ataupun isteri

1. Pakailah pakaian yang seksi-seksi – Kalau boleh yang singkat dan nampak sedikit bahagian-bahagian yang menghairahkan.



2. Mandi Bersama – Gunakan saat membersihkan diri untuk merangsang pasangan.

3. Ciuman – Bangkitkan ghairah dan merangsangkan lagi pasangan dengan ciuman.

4. Oral seks – Seperti ciuman, uba buat kelainan pada oral seks dengan menambahkan ‘pemanis’, seperti ais krim, madu, coklat atau ais pada bibir anda..pasti menggentarkan….

5. Menonton filem romantis – Pilih filem yang terdapat adegan-adegan yang romantis dan mengghairahkan. Pilih seperti “Last Tango in Paris” ataupun “Original Sin”.

6. Membaca majalah, buku atau artikel berkaitan seks.

7. Body Massage – Urut pasangan anda dengan gerakan yang menggoda, merangsang ataupun mengghairahkan. Boleh juga cuba urutan cakar harimau.

8. Berkongsi fantasi seks – Hidupkan suasana panas dengan berkongsi bersama tentang fantasi-fantasi seks yang anda inginkan seperti tempat, posisi yang diinginkan, godaan yang dimahukan atau apa-apa saja fantasi.

9. Saling membelai dan mengucup – Sentiasa berciuman dan membelai pasangan anda agar dia merasakan kasih sayang dan kehangatan cinta anda.

10. Stiptease – Boleh menaikkan lagi berahi pasangan anda bila melakukan striptease di depan si dia. Dijamin suasan bakalan makin ‘hot’.


11. Jelajahi seluruh zon erotis – Andai foreplay dilangsungkan dalam tempoh yang lama, anda disaran jelajahi seluruh bahagian sensitif tubuh pasangan. Bakal membuatkan pasangan tak keruan dan mahu cepat ‘pertempuran’ dimulakan.

0 Komentar untuk " Cara Menaikkan Nafsu Seks Suami Dan Isteri (3 Gambar)"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Baca Je - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info